iso 9001

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi

iso 9001 belgesiiso 9001 belgesi iso 9001:2008 revizyonu ile iso 9001:2015 kalite yönetim sistemi olarak yayınlanmıştır. Yöneticiler ve firma sahipleri kurumlarını, şirketlerini en iyi bir şeklide yönetebilmeleri için, firmalarına çok iyi bir yönetim sistemi kurmak zorundadır. Ancak bu şeklide firmaları ayakta kalacaktır ve firmalarını sürekli büyümesi ve gelişimini sağlayacaktır. ISO 9001:2015 uluslararası kabul görmüş, firmaların referans alabileceği bir yönetim sistemidir. Uluslararası kabul edildiği için ihracat yapan firmalara ayrıca bir faydası vardır. Günümüzde İngilizce nasıl ki uluslararası ticaret lisanı haline gelmişse, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi de her alanda ortak bir yönetim modeli olmuştur.

Firmanın çalışan sayısı, sektörü, organizasyon yapısı ve şube sayısı kriterlerine göre danışmanlık süresi ve fiyat analizi yapılır. Danışmanlık sürecinden sonra iso 9001 belgelendirme süreci başlar. Belgenin 3 sene geçerliliği vardır ve her sene ara denetim ile geçerliliği devam eder.

ISO 9001:2015 uygulamanın faydaları

  • ISO 9001:2015 rekabet üstünlüğü, satışta avantaj, müşteriye güven gibi bir takım avantajlar sağlar
  • Firmanın yönetim standardını oluşturarak kurumsallaşmak,
  • Verimliliği ve karlılığı artırmak,
  • Müşteri odaklı yaklaşımı benimsemek,
  • iso 9001 belgesi ile müşterilerin beklentilerini daha iyi anlamak ve onlarla aynı dili konuşmak
  • ISO 9001:2008 ile ürün/hizmet sunumunda müşteri beklentilerini karşılayan tutarlı bir yapı sergilemek
  • Müşteriye sunduğu hizmet kalitesiyle pazar arttırmak.
  • Sürekli gelişen ve iyileşen bir kurum olmak,
  • Kuruluş içinde yapılan işleri kişilerden bağımsızlaştırmak,
  • iso 9001 kalite yönetim sistemi ile Sistem yaklaşımı metodolojisi oluşturmak
  • İş süreçlerini oluşturmak ve analiz etmek
  • Firma içinde planlı ve sistematik çalışma koşulları sağlar.
  • ISO 9001:2008 İle girdi, üretim ve son kontrollerin etkin olarak yapılabilmesi
  • iso 9001 belgesi İle İşlerin ilk seferde doğru yapılmasını kolaylaştırmak,
  • Hatalardan ve kalitesiz işten kaynaklanan maliyetleri ve azaltmak,
  • Hata kaynaklarına ulaşabilmek için gereken hafızayı sağlamak,
  • Hataların gelişme fırsatı olarak algılanmasına yardımcı olmak
  • Kurum içi kalıcı bilgi oluşturmak,
  • Verilere dayalı gerçekçi karar verme yeteneğini artırmak,
  • Firma içi iletişimi geliştirmek,
  • Yönetimde liderliği öne çıkarmak, etkinliğini arttırmak
  • ISO 9001:2008 ile çalışanları katılıma teşvik etmek
  • ISO 9001:2008 İle İşletmenin uluslararası geçerliliğe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiği ticari avantajlardan yararlanabilme (ihracat için kalitenin belge ile ispatlanabilmesi)

Hemen Teklif Alın

[contact-form-7 id=”5″]